فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

...

1391/1/28 20:25
نویسنده : مامان خانومی
418 بازدید
اشتراک گذاری

سه روز پیش اولین حال بهم خوردگی رو تجربه کردم دقیقا اول هفته

داشتم صبحونه آماده میکردم کمی سبزی از یخچال آوردم دو تا پر تره توش یکم شل شده بود خواستم بندازمش که یهو بوش زد زیر دلم و......وای خدا رو شکر که چیزی نخورده بودم من از حالت تهوع خیلی بدم میاد طوری که اگه کسی حالش بهم خورده باشه و...... منم حالم بهم میخوره خدایا این روزا رو برام کوتاه کن

الان هم از بوی یخچال خیلی بدم میاد طوری که طرف یخچال میرم عق میزنم

خیلی بدم میاد و همش به زور جلوی خودم رو میگیرم

نمیدونم با این حال میتونم کلاسها رو ادامه بدم و برم

نی نیم اینها از علایم رشد و وجود تست قربونت برم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
27 مهر 91 9:42
وای که چقدر از حال بهم خوردگی بدم میییییاااااد سر بارداری دومم که یه بچه کوچیک هم داشتم!... یک سره حال بهم خوردگی داشتم تا ماه اخر !!!! گاهی کسی هم نزدیکم میشد بالا میاوردم .... میخواستم به نی نی اولم شیر بدم دست به سینه هام که میزد تا نیم ساعت حال بهم خوردگی داشتم ... شوهری هم دیگه خسته شده بود بسکه تا میومد نزدیکم شه یکم حال کنیم من بالا میاوردم .... ابجی بزرگم گاهی به رایا شیر میداد انقدری که من حالم بد بود و دل بهم خوردگی و درد داشتم ....